- Το παιδί περπατάει γύρω από το τραπέζι στις μύτες των ποδιών και επιστρέφει περπατώντας στις φτέρνες.
- Το παιδί περνάει κάτω από το τραπέζι έρποντας με την κοιλιά και επιστρέφει έρποντας με την πλάτη.
- Το παιδί στέκεται στο ένα πόδι (εναλλάξ).
- Το παιδί χτυπάει τα χέρια του και πρέπει να πηδάει συγχρόνως.
- Το παιδί κρύβεται κουλουριασμένο κάτω από μια κουβέρτα, στο σινιάλο σας πρέπει να βγει, όσο γίνεται πιο γρήγορα.
- Το παιδί ξαπλώνει με την πλάτη και κάνει ποδήλατο, πρέπει να κινεί τα πόδια του αργά και να επιταχύνει.
- Με τα πόδια ανοιχτά, τα χέρια τεντωμένα στο πλάι, το παιδί πρέπει να γυρίζει σαν τον ανεμόμυλο, χωρίς να κουνήσει τα πόδια.
- Ανασηκώστε τα πόδια του παιδιού και ζητήστε του να περπατήσει με τα χέρια.
- Με ταινία σχηματίστε μια ευθεία στο πάτωμα και ζητήστε να περπατήσει πάνω το παιδί χωρίς να πατήσει στο πλάι.
- Χαράξτε δύο γραμμές στο πάτωμα, που να απέχουν μεταξύ τους 20 εκατοστά. Το παιδί πρέπει να περπατήσει μέσα χωρίς να πατήσει τις γραμμές και να γυρίσει μετά προς τα πίσω.
- Ζητήστε από το παιδί να σπρώξει με το ένα πόδι ένα άδειο κουτί παπουτσιών και να επιστρέψει χρησιμοποιώντας το άλλο.
- Βάλτε διάφορα εμπόδια στο δωμάτιο, το παιδί πρέπει να τρέχει χωρίς να τα αγγίζει.
- 6945042632
- psychonoitiki.diadrasi@gmail.com
Δραστηριότητες για την αδρή κινητικότητα
Αδρή κινητικότητα

Λεπτή κινητικότητα
- Με τον αντίχειρα του ίδιου χεριού, το παιδί αγγίζει τη μια μετά την άλλη άκρη όλων των δαχτύλων του.
- Το παιδί κυλάει ένα νόμισμα στο τραπέζι με τη βοήθεια του αντίχειρα και του δείκτη.
- Το παιδί πρέπει να αγγίξει το τραπέζι με το χέρι, μετά με καθένα από τα δάχτυλα εναλλάξ.
- Το παιδί σχηματίζει όσο το δυνατόν ψηλότερη στήλη με νομίσματα ή τουβλάκια.
- Το παιδί τοποθετεί νομίσματα ή καπάκια σε μια λεκάνη με νερό και τα ξαναπιάνει με τον αντίχειρα και το δείκτη.
- Τοποθετήστε οδοντογλυφίδες σε σωρό και ζητήστε από το παιδί να τις μαζέψει μία μία, χρησιμοποιώντας τον αντίχειρα και τον δείκτη.
- Ζητήστε από το παιδί να βάλει μανταλάκια γύρω από ένα κουτί.
- Ζητήστε από το παιδί να σχηματίσει έναν ήλιο, ένα σπίτι κολλώντας κορδέλες περιτυλίγματος πάνω σε ένα χαρτί.
- Το παιδί κόβει ένα φύλλο περιοδικού σε τρία, σε τέσσερα ή σε πέντε κομμάτια και προσπαθεί να τα βάλει μαζί σαν μια σπαζοκεφαλιά.
- Σφίγγει ένα μπαλάκι πλαστελίνης πιέζοντας με τα δάχτυλα για 5sec πρώτα στο ένα χέρι και μετά στο άλλο.
- Σε μία θήκη για μικρά κέικ ή σε μία παγοκύστη βάλτε διάφορα χρωματιστά βαμβάκια. Το παιδί με μία λαβίδα πρέπει να τα ξεχωρίσει ανά χρώμα.
- Μπορείτε να σχεδιάσετε σε ένα χαρτί ένα σχέδιο και να κολλήσετε μικρά αυτοκόλλητα σε όλο το περίγραμμα, με την σειρά το ένα μετά το άλλο.